Search:

Type: Posts; User: Milo

Page 1 of 4 1 2 3 4

Search: Search took 0.14 seconds.

  1. Replies
    80,632
    Views
    2,679,143

    Sticky: Ye had to cancel the series I had been running....

    Ye had to cancel the series I had been running. Can't really stand to play online for the games I play so I have just only played Runescape since this whole thing has started lol.
  2. Replies
    80,632
    Views
    2,679,143

    Sticky: yeeee. Whatever man, as long as I still get to...

    yeeee. Whatever man, as long as I still get to see them.
  3. Replies
    80,632
    Views
    2,679,143

    Sticky: nah we are fucked bro. it's sad times, had...

    nah we are fucked bro. it's sad times, had tickets to see Coheed and Chon as well that I'm sure isnt gonna happen.
  4. Thread: r/SkateboardCity

    by Milo
    Replies
    15
    Views
    358

    Just saw your message on that DP. I think I made...

    Just saw your message on that DP. I think I made that during one of the week long downtimes in case it never came back up.
  5. Replies
    80,632
    Views
    2,679,143

    Sticky: He's still good. He pops up on my social media...

    He's still good. He pops up on my social media stuff from time to time.
  6. Thread: 2019 Park Edit

    by Milo
    Replies
    10
    Views
    453

    That song is pretty dope and I was digging that...

    That song is pretty dope and I was digging that backboard ride up on the quarter.
  7. Replies
    22
    Views
    654

    When did you end up back in UK?

    When did you end up back in UK?
  8. Replies
    80,632
    Views
    2,679,143

    Sticky: I've not been yet but it looks really nice...

    I've not been yet but it looks really nice actually from what I've seen. That shit just popped up one day and I was like wtf.
  9. Replies
    2,610
    Views
    102,785

    Sticky: It's been hard, I'm terrible at starting shows.

    It's been hard, I'm terrible at starting shows.
  10. Replies
    80,632
    Views
    2,679,143

    Sticky: Weather is finally starting to get nice, bought...

    Weather is finally starting to get nice, bought myself a new deck been skating a ton again. Got a bunch of homies into skating after billions of years of nagging them, after sooo long I finally have...
  11. Replies
    2,610
    Views
    102,785

    Sticky: Been incredibly addicted to Old School Runescape,...

    Been incredibly addicted to Old School Runescape, it's pretty bad. I need Animal Crossing to come out so I can have something else to sink my time into lolol.
  12. Replies
    81
    Views
    4,471

    Stook, get destroyed by the bot bro.

    Stook, get destroyed by the bot bro.
  13. Replies
    16
    Views
    1,699

    What's the deal with them jumping people in these...

    What's the deal with them jumping people in these vids all the time I'm so confused man.
  14. Thread: Drug Thread

    by Milo
    Replies
    55,466
    Views
    4,282,586

    Sticky: Hopefully we can get a p5 fighter. Doubting that...

    Hopefully we can get a p5 fighter. Doubting that tho.
  15. Thread: Drug Thread

    by Milo
    Replies
    55,466
    Views
    4,282,586

    Sticky: nooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

    nooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
  16. Thread: Drug Thread

    by Milo
    Replies
    55,466
    Views
    4,282,586

    Sticky: still playin fighters man?

    still playin fighters man?
  17. Replies
    6
    Views
    681

    https://discord.gg/wHFy6kN this one should...

    https://discord.gg/wHFy6kN

    this one should last a while
  18. Replies
    80,632
    Views
    2,679,143

    Sticky: That episode of mando was fucking horrible last...

    That episode of mando was fucking horrible last night lmao
  19. Replies
    80,632
    Views
    2,679,143

    Sticky: Baker 4 was sick for sure, also Hall and Oates is...

    Baker 4 was sick for sure, also Hall and Oates is dope mate lmao.
  20. Replies
    80,632
    Views
    2,679,143

    Sticky: Probably Kris

    Probably Kris
  21. Replies
    80,632
    Views
    2,679,143

    Sticky: I hate it bro

    I hate it bro
  22. sick part man. The kink rail was dope

    sick part man. The kink rail was dope
  23. No way. There are people way older than 18 that...

    No way. There are people way older than 18 that start skating. If you want to skate do it homie.
  24. Replies
    3
    Views
    632

    I caught this guy's part on youtube and I thought...

    I caught this guy's part on youtube and I thought he was sick, didn't know where he came from though. Didn't realize he's been around forever, just now hearing about him it seems.
  25. Replies
    5
    Views
    409

    That's the point of the bot. It's designed to...

    That's the point of the bot. It's designed to seem like a real user and then every once and a while post ads.
Results 1 to 25 of 100
Page 1 of 4 1 2 3 4