Search:

Type: Posts; User: the_unknown_soldier

Page 1 of 4 1 2 3 4

Search: Search took 1.20 seconds.

  1. Replies
    81,101
    Views
    2,753,375

    Sticky: Michigan gets humid as shit and it's so much...

    Michigan gets humid as shit and it's so much worse than outright heat.



    Right now we're in the hottest week of the year and it happened to have been the week we decided to build another big...
  2. Replies
    1
    Views
    270

    Infraction for Free_Pepe: .

    Post: blm.
    User: Free_Pepe
    Infraction: .
    Points: 666

    Administrative Note:


    Message to User:
  3. Replies
    12
    Views
    1,097

    eyyyy bobby g! :D

    eyyyy bobby g! :D
  4. Replies
    32,509
    Views
    1,314,243

    Sticky: Your homie sounds kinda lame.

    Your homie sounds kinda lame.
  5. I mean, you could, but it would probably be more...

    I mean, you could, but it would probably be more difficult. I have a psuedo-cruiser board with 60 mm Spitfires and I definitely can do normal tricks on it, but it's more effort than my normal board...
  6. 56 mm wheels are pretty damn big if you're gonna...

    56 mm wheels are pretty damn big if you're gonna be trying to learn/relearn tricks. It's not impossible but you might have a hard time. I skate 53/54 mm. Small enough to reasonably flip my board and...
  7. Replies
    1
    Views
    282

    Infraction for crystalkadi: .

    Post: Buy Real Passports,Visas,Driver's Licenses,Id cards,Permits etc((+ 1 708-581-6441))
    User: crystalkadi
    Infraction: .
    Points: 69

    Administrative Note:


    Message to User:
  8. Skate whichever direction feels most comfortable,...

    Skate whichever direction feels most comfortable, but always push with your back foot. Even if it's uncomfortable at first, you'll thank yourself later.
  9. Replies
    12
    Views
    1,097

    thanks, y'all :)

    thanks, y'all :)
  10. Replies
    12
    Views
    1,097

    The park has some a long way. Used to just be...

    The park has some a long way. Used to just be some wooden benches and a quarterpipe. I'm really proud of what the community has done over the last few years. <3
  11. Replies
    12
    Views
    1,097

    That's kinda rude but thanks.

    That's kinda rude but thanks.
  12. Replies
    12
    Views
    1,097

    2019 Park Edit

    hi, is anyone there?

    I made a short edit of most of my footy from my local park. If you're reading this you're probably bored so have fun looking at this, if ya want.


    ...
  13. I can't find the specific graphic or series this...

    I can't find the specific graphic or series this board is from, but I can tell you it's definitely older. The pro that board was made for doesn't ride for that company anymore so you may be able to...
  14. Go to your local shop if you have one and see for...

    Go to your local shop if you have one and see for yourself what looks/feels good to you. Everyone's set up preferences are different, so at least for the deck it'll be nice to feel out a few...
  15. Infraction for BulkCheapAmmo: .

    Post: Shop Top Branded 223 Ammo
    User: BulkCheapAmmo
    Infraction: .
    Points: 69

    Administrative Note:


    Message to User:
  16. Replies
    21,457
    Views
    1,386,403

    Sticky: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/c/cb/RSH...

    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/c/cb/RSH-PopCrimes.jpg
  17. If you have to ask, it probably isn't. Sorry.

    If you have to ask, it probably isn't. Sorry.
  18. Replies
    32,509
    Views
    1,314,243

    Sticky: We just finished up a bunch of additions at our...

    We just finished up a bunch of additions at our local DIY, including redoing the entire ground. Here's a lil edit of the new things. :)
    I do the crail line and the fakie bigflip....
  19. Replies
    32,509
    Views
    1,314,243

    Sticky: We just built a bunch of new stuff at our local...

    We just built a bunch of new stuff at our local DIY park so that's given me an excuse to try new tricks, or at least old tricks on new terrain.

    I'm trying to stack some clips for a video me and...
  20. Replies
    81,101
    Views
    2,753,375

    Sticky: Definitely not him.

    Definitely not him.
  21. Replies
    177
    Views
    14,774

    what's up gamers?

    what's up gamers?
  22. Infraction for Deameri31: Spam

    Post: Nike SB Court CK - fliping in shoes with extra gum
    User: Deameri31
    Infraction: Spam
    Points: 666

    Administrative Note:


    Message to User:
  23. Replies
    32,509
    Views
    1,314,243

    Sticky: My buddy just made a VX edit of the DIY Park I...

    My buddy just made a VX edit of the DIY Park I was posting about a few weeks ago. The first two lines are me. :)


    http://www.youtube.com/watch?v=HBSiM5i98Ks&t=40s
  24. Replies
    334
    Views
    14,646

    Just because I know the conversation is coming,...

    Just because I know the conversation is coming, I'm gonna go ahead and nip the whole child separation thing in the butt right here. I'm doing this because Trump and his administration are bad people,...
  25. Replies
    32,509
    Views
    1,314,243

    Sticky: The smaller quarters are perfect. The transition...

    The smaller quarters are perfect. The transition is mellow, but it's not just a bank with coping.


    The big bank though came out pretty gnarly. A few folks have already gotten worked on it,...
Results 1 to 25 of 100
Page 1 of 4 1 2 3 4