PDA

View Full Version : Did valo die



BOINK!
04-01-2007, 02:41 PM
Did valo die? The lead singer of the band H.I.M. Their alright not my favorite but im just wondering if he died.

Tehgiggles
04-01-2007, 02:43 PM
No...

Snowskate to Destiny
04-01-2007, 02:47 PM
Doubt it.

blindskateboarder
04-01-2007, 02:55 PM
I thought you meant sb-c valo at first. ha

5deckollie
04-01-2007, 03:03 PM
I thought you meant sb-c valo at first. ha

me too

nwodafometsys
04-01-2007, 03:24 PM
You know you've been on SB-C too long when you thought "OMG, VALO IS DEAD?" and then realised that the thread starter meant the lead singer of HIM,

SoHereIAm
04-01-2007, 03:24 PM
:(
I miss the SB-C Valo
:(

ruckus.
04-01-2007, 03:55 PM
:(
I miss the SB-C Valo
:(
Wordd.

Liz Vicious and Burzum for life.

RiseWithTheFallen.
04-01-2007, 04:03 PM
Wordd.

Liz Vicious and Burzum for life.
Liz is fucking hot,And Burzum is just a sick band.

Gothic Romance
04-01-2007, 04:08 PM
I really thought it was a member posted this about Valo on sbc. I remember a member thought he died cause of my sig, lol. I wish that bastard would get on msn hes hardly on.

But no the H.I.M Valo isn't dead other wise it would have been everywhere on the internet and myspace.

dain84
04-01-2007, 04:53 PM
Wordd.

Liz Vicious and Burzum for life.
I love you.

BOINK!
04-01-2007, 05:36 PM
Haha no i didnt think he dide because of that. Someone told me that he did and i dont know why he would just make it up but then i thought about april fools so yeah...Wow. That was a gay april fools joke.

Zeroskater11
04-01-2007, 05:53 PM
I miss valo, he was the shit...no pun intended

Skaterdude
04-01-2007, 05:54 PM
Did valo die? The lead singer of the band H.I.M. Their alright not my favorite but im just wondering if he died.

No.

(.)(.)
04-01-2007, 06:56 PM
Liz is fucking hot,And Burzum is just a sick band.

isnt burzum just one dude?

Gothic Romance
04-01-2007, 09:45 PM
isnt burzum just one dude?

Yes and no Varg Vikernes is the one man of Burzum but he had a session member some guy from the Norwigen blackened death metal band Thou Shalt Suffer. But Varg played all the instruments on the cds.
http://www.burzum.org/img/varg_vikernes_1987-1999/big/varg_vikernes_1987-1999_47.jpg

From what Valo posted about him he seems like a weird guy. How can you stab a guy 23 times and say he got 16 stabs in the back by falling on broken glass?

gimp
04-03-2007, 02:54 AM
:(
I miss the SB-C Valo
:(

why did he leave?
i haven't been on sb-c for a long time.

Zeroskater11
04-03-2007, 02:29 PM
Ive been having PM convos with valo :), ahah

SoHereIAm
04-03-2007, 02:31 PM
Ive been having PM convos with valo :), ahah



SSSSSHHHHHHH

xxdead_dollxx
04-04-2007, 08:44 AM
Wordd.

Liz Vicious and Burzum for life.

Valo was awesome...haha all those Liz Vicious pics he always posted..I thought he would've been back like a week after he left but I guess not.