PDA

View Full Version : bored at home with broken leg... help?


flyingcow224
03-05-2006, 01:12 PM
yeah, any suggestions of what I should do to pass the time? pretty bored without skating.

SLEET!
03-05-2006, 01:13 PM
wank off. watch tv.

flyingcow224
03-05-2006, 01:14 PM
yeah, if i'm home on a weekday nothing is on but blue's clues so...

SLEET!
03-05-2006, 01:15 PM
so wank off! its great fun! but you have to have good material. haha.

HaGGs
03-05-2006, 01:17 PM
so wank off! its great fun! but you have to have good material. haha.


hopefully he didnt break his dominant arm. on the other hand, it might help to be good with both.

flyingcow224
03-05-2006, 01:17 PM
ha ha, yep

black_world_skater
03-05-2006, 01:19 PM
hopefully he didnt break his dominant arm. on the other hand, it might help to be good with both.He broke his leg dudmbass.

Rhythman
03-05-2006, 02:13 PM
One foot push ups!! :O

Professional Asshole
03-05-2006, 02:46 PM
OMG why is there a fucking thread like this every fucking day?!?!?!?! just use your fucking eyes and read another persons post instead of making another fucking topic with the exact same intent,

god damn, between this and noobs bringing back every mods old topic made 2 months ago the front page of off topic is going to hell

EDIT: and also if your too fucking stupid to figure out what to do in free time without skateboarding you dont diserve a fucking brain

im in a bad mood today

6Devils6Gal6
03-05-2006, 02:50 PM
I know how you feel dude and all this week I'll be home because I have to surgery.What I do to pass the time is surf the net,read magazines,watch movies,just whatever.And I'm also home alone so that sucks.

flyingcow224
03-06-2006, 01:01 PM
OMG why is there a fucking thread like this every fucking day?!?!?!?! just use your fucking eyes and read another persons post instead of making another fucking topic with the exact same intent,

god damn, between this and noobs bringing back every mods old topic made 2 months ago the front page of off topic is going to hell

EDIT: and also if your too fucking stupid to figure out what to do in free time without skateboarding you dont diserve a fucking brain

im in a bad mood today

thank you?

MullenSucks
03-06-2006, 01:05 PM
Blaze your dome off.

skatetogetby
03-06-2006, 03:02 PM
OMG why is there a fucking thread like this every fucking day?!?!?!?! just use your fucking eyes and read another persons post instead of making another fucking topic with the exact same intent,

god damn, between this and noobs bringing back every mods old topic made 2 months ago the front page of off topic is going to hell

EDIT: and also if your too fucking stupid to figure out what to do in free time without skateboarding you dont diserve a fucking brain

im in a bad mood today
Oh, I thought you were your bright and cheery self today.

dustydust
03-06-2006, 03:19 PM
skank bitch skank

sk8ter_4life
03-06-2006, 04:41 PM
www.video.google.com
watch wonderful horrible life, flip sorry and really sorry, baker 3....idk

dustydust
03-06-2006, 04:47 PM
no dont watch skate videos. they will make everything worse.

Monkeyskater
03-06-2006, 04:49 PM
get faded.

flyingcow224
03-07-2006, 12:51 PM
no dont watch skate videos. they will make everything worse.

yeah, they make you wanna go outside and skate, or just go outside and do nothing. too bad it's not snowing this month, when i can't skate

FG Haze
03-07-2006, 03:16 PM
1. play kitten cannon on addicting games (senile, but fun)
2. jack off
3. excersize with other parts of your body, like arms and stuff, so you dont get out of shape while you gots the cast on

flyingcow224
03-08-2006, 02:09 PM
sounds good.

kag123
03-08-2006, 02:11 PM
yeah, if i'm home on a weekday nothing is on but blue's clues so...
hey! i like that show

confusd
03-09-2006, 08:40 AM
I sat at home for two months, and then it was holidays for another month and a half...

Stuff around on the computer, make films and stuff (thats what i did), SLEEP!! Go to the beach, learn guitar... i think the WORST thing to do would be to watch skating... its harsh when you cant

Robbie Rampage
03-09-2006, 09:27 AM
I hope you have friends. Go hang out with them. Just because your leg is broken doesn't mean your social life is too.

Critter_Skater
03-09-2006, 09:54 AM
I hope you have friends. Go hang out with them. Just because your leg is broken doesn't mean your social life is too.


Robbie do you have orange curly hair?

Robbie Rampage
03-09-2006, 09:55 AM
Robbie do you have orange curly hair?

No, bitch.

Critter_Skater
03-09-2006, 10:00 AM
No, bitch.


Oh, bitch.

FG Haze
03-09-2006, 10:00 AM
Robbie do you have orange curly hair?
NO dumfuk.. Just look at his avvie. He OBVIOUSLY has black hair.

paco the taco
03-09-2006, 10:07 AM
jack off and lift weights and watch tv