PDA

View Full Version : Review for JAWS Bones STFs



TomNookG
04-24-2014, 06:53 PM
Is this the right place to put it?
https://www.youtube.com/watch?v=vvSNdOuN-x4&feature=gp-n-y

Just a quick review of the STFs, the first one I've ever done, The wheels are awesome!

bakedchicken
04-24-2014, 06:59 PM
Nice man, bones wheels do kick ass, especially on our rough as fuck WA streets haha

zhorik
04-24-2014, 07:25 PM
I can say the same for the rough streets in WA (Washington, US) :facepalm:
Yeah they really are that awesome.

StarcraftLedZeppelin
04-24-2014, 07:36 PM
I can say the same for the rough streets in WA (Washington, US) :facepalm:
Yeah they really are that awesome.
Don't ride around greenwood or tacoma the roads are shit there.

TomNookG
04-24-2014, 09:48 PM
Haha it must be something about anywhere called WA guys. Loads of rough spots around here, especially in my town and surrounding towns in the wheatbelt.

lonechicken
04-25-2014, 05:28 AM
Same with WAshington, DC.

Air
04-25-2014, 12:13 PM
Those bearings just keep rolling.. Mine don't. Haha
But pretty nice but quick review!

zhorik
04-25-2014, 12:52 PM
Don't ride around greenwood or tacoma the roads are shit there.

Haha yeah I noticed. And don't try to skate the roads in Wenatchee either.

TomNookG
04-25-2014, 09:23 PM
Those bearings just keep rolling.. Mine don't. Haha
But pretty nice but quick review!

Thanks man! I didn't even spin them fast ;p

Vivica
04-29-2014, 11:25 AM
Nice review mate, quick and to the point.
Would love to see more of this on SBC!

TomNookG
04-30-2014, 01:35 AM
Nice review mate, quick and to the point.
Would love to see more of this on SBC!

Thanks loads man!
What's SBC?

Vivica
04-30-2014, 01:48 AM
What's SBC?

REALLY? Skateboard-City!

TomNookG
04-30-2014, 02:23 AM
REALLY? Skateboard-City!

Haha oh man sorry. I'm real tired, I woke up today to find my house had been robbed and had to wait for police to go to work.

Vivica
04-30-2014, 02:40 AM
Haha oh man sorry. I'm real tired, I woke up today to find my house had been robbed and had to wait for police to go to work.

Damn man - hope they didn't take your setup!!!

TomNookG
04-30-2014, 03:15 AM
Damn man - hope they didn't take your setup!!!

Nah man luckily that was in my car and i had my car keys in my room and all my camera setup etc was in my room. They went threw my roomates car, so im glad i left my keys inm room and not on the lounge bench :o

bakedchicken
04-30-2014, 05:26 AM
Nah man luckily that was in my car and i had my car keys in my room and all my camera setup etc was in my room. They went threw my roomates car, so im glad i left my keys inm room and not on the lounge bench :o

Holy shit man, hope the cops catch the dickheads who broke in to your house

TomNookG
04-30-2014, 05:27 AM
Holy shit man, hope the cops catch the dickheads who broke in to your house

Thanks bro! I hope so too. My ex got robbed 3 times and she lived in one of the richest parts of Scarborough so the cunts are everywhere :/

bakedchicken
04-30-2014, 05:34 AM
I know man, here in canning-vale that shit happens all the time!!! I dont wanna sound racist but it's mostly abo's who do it