PDA

View Full Version : Area 51


EmericasBlackSkater
01-05-2009, 06:34 PM
I wanna know what the fuck is going on in the place.
http://en.wikipedia.org/wiki/Area_51
http://www.youtube.com/watch?v=883T2OyNV0M

kickflip4
01-05-2009, 06:36 PM
My uncle used to work out in one of those test sites with nuclear stuff, and I think he might of been to Area 51. Part of me feels like he did, but I really don't know for sure.

ZipZinger
01-05-2009, 06:38 PM
it's been mostly abandoned for years in light of all the attention given to it. if they use it at all anymore, it's going on underground. the alien shit is in hanger 18 out in Ohio somewhere.

drizzle
01-05-2009, 06:40 PM
so i herd u leik teh berrics.

Twizzler
01-05-2009, 06:41 PM
so i herd u leik teh berrics.

lol called it

Korn Cakes
01-05-2009, 06:44 PM
That's where they hide the black Adam and Eve.

1337 post :P

EmericasBlackSkater
01-05-2009, 06:45 PM
it's been mostly abandoned for years in light of all the attention given to it. if they use it at all anymore, it's going on underground. the alien shit is in hanger 18 out in Ohio somewhere.
yea. fuckin ohio.

Deth Kult
01-05-2009, 06:46 PM
We all know what's in area 51.
Haven't you seen Independence day?

popwar sk8er
01-05-2009, 06:47 PM
they keep shit like new planes and stuff there.thats it.

ZipZinger
01-05-2009, 06:47 PM
yep. satellite surveillance shows an exponential decline in activity in Area 51 since 2005.

kickflip4
01-05-2009, 06:47 PM
We all know what's in area 51.
Haven't you seen Independence day?

That movie was pretty boring in my opinion.

ZipZinger
01-05-2009, 06:47 PM
That movie was pretty boring in my opinion.

It's about as perfect of an action movie you could ask for. Like what's not to like? It's classic

kickflip4
01-05-2009, 06:48 PM
yep. satellite surveillance shows an exponential decline in activity in Area 51 since 2005.

Really though, if the US government wanted it to appear that way, they have ways of making it happen. No satellite surveillance that isn't done by a foreign power would be capable of both secretely and accurately recording that.

pmskate721
01-05-2009, 06:49 PM
weird shit man

kickflip4
01-05-2009, 06:49 PM
It's about as perfect of an action movie you could ask for. Like what's not to like? It's classic

I don't know. A lot of it seemed drawn out and boring I guess. The only part I liked was the one in where Will Smith crashes after fighting the alien ship or something, toward the beginning.

popwar sk8er
01-05-2009, 06:51 PM
It's about as perfect of an action movie you could ask for. Like what's not to like? It's classic

will smith?

EDIT:and that one gay guy thats annoying as fuck.

ZipZinger
01-05-2009, 06:51 PM
I don't know. A lot of it seemed drawn out and boring I guess. The only part I liked was the one in where Will Smith crashes after fighting the alien ship or something, toward the beginning.

Yeah I could see that. It's basically the same as all the other action movies, just done a little better.

Deth Kult
01-05-2009, 06:51 PM
It's about as perfect of an action movie you could ask for. Like what's not to like? It's classic
Bingo. It's got the fresh prince and everything.

EmericasBlackSkater
01-05-2009, 06:53 PM
oh gtfo

Deth Kult
01-05-2009, 06:55 PM
You gtfo

or show me tits.

EmericasBlackSkater
01-05-2009, 07:04 PM
K.

Edit: Fuck.

AdioSkate229
01-05-2009, 08:13 PM
you really think that they would tell the world if they shut down area 51 or not, and satellite surveillance which the government controls can easily lie to you, because they wouldnt tell the truth about something as secret as that

Rocky69
01-05-2009, 08:46 PM
http://www.youtube.com/watch?v=Z4ASP3aKVj4

...

Shakezoola
01-05-2009, 09:16 PM
that was good
haha

skater danny
01-05-2009, 09:37 PM
Everyone knows the white stuff that resembles ice in the craters is the world's largest pool of semen.

BonesSkater
01-06-2009, 02:32 AM
it's been mostly abandoned for years in light of all the attention given to it. if they use it at all anymore, it's going on underground. the alien shit is in hanger 18 out in Ohio somewhere.
the one place no one would look.

BonesSkater
01-06-2009, 02:44 AM
http://www.youtube.com/watch?v=SU7Nw02x-fg&feature=related

deathbat411
01-06-2009, 03:16 AM
i was expecting some mutant to pop out of the sand any minute and kill thay guy like in the movie hills have eyes

SkaSkate
01-06-2009, 03:31 AM
That must be where they make the muppets.

EmericasBlackSkater
01-07-2009, 06:26 PM
hahah^
oh. i never came back to my thread. i fo'got. bump.

iamtheyeti
01-07-2009, 06:34 PM
mount weather in bluemont virginia is where it's at

Randomzero
01-07-2009, 06:45 PM
id like to know some shit on the bermuda triangle

eberg15101
01-07-2009, 09:30 PM
lol, i think the gov't just makes places seem all secret and like with aliens and shit and they close off useless places just to fuck with people lol, seriously i think this is some massive prank the governments pulling on civilians, same with all the other top secret shit like this lol

akkaquill
01-07-2009, 10:39 PM
that was the most interesting video of a dirt road i've ever seen. i seriously don't think i've ever watched a video of a dirt road for 10 minutes straight without getting bored of it.