PDA

View Full Version : so..


IRideAlmost
01-02-2009, 07:24 PM
There's this girl I like and I just met her, and well I kinda have some mild acne, I was wondering how do you clear up acne, in NATURAL ways. None of that prescription bull shit stuff and pro activ.. and stuff.

Fudopi
01-02-2009, 07:26 PM
Take a shower every day

Don't put your hands on your face(the oils and dirt from your hands cause more of the shit)

If you have long hair, cut it...

IRideAlmost
01-02-2009, 07:26 PM
Alrighty. Thankyou.

daniel741
01-02-2009, 07:27 PM
ya if u soak a towel in warm water and then old it against ur face it can help open some up a little and make it slowly go away

DVS_skater1
01-02-2009, 07:27 PM
http://www.classbrain.com/artteenah/publish/article_46.shtml

read that. seriously. you dont even have to put crap on your face. just read that article and it tells you how acne is caused in the first place, and the simple things you have to do to avoid it. and if you drink alot of water it should clear up naturally

stinkingfish
01-02-2009, 07:28 PM
I heard showering helps.

DVS Skater
01-02-2009, 07:29 PM
Burn them off.

Twizzler
01-02-2009, 07:32 PM
Rub bacon and french fries on ur face

IRideAlmost
01-02-2009, 07:33 PM
Thanks alot DVS.
And to the people with stupid answers, grow up seriously.

DVS Skater
01-02-2009, 07:33 PM
We both know there is no woman involved.

Twizzler
01-02-2009, 07:33 PM
hahaha

IRideAlmost
01-02-2009, 07:39 PM
Haha alright, whatevers. I know for a fact there is, so think what you like ;-)

Anders.
01-02-2009, 07:39 PM
Stop masturbating

IRideAlmost
01-02-2009, 07:40 PM
Haha is that actually true?
I think i remember we learned something in science last year, about how when a boy starts becoming more horny and reproducing alot of sperm, it goes to the face.

Anders.
01-02-2009, 07:41 PM
Idunno, works for me.

stinkingfish
01-02-2009, 07:42 PM
Haha is that actually true?
I think i remember we learned something in science last year, about how when a boy starts becoming more horny and reproducing alot of sperm, it goes to the face.

yeah your suppose to spread the sperm on the face.

almostgood
01-02-2009, 07:42 PM
don't eat so much fried stuff

Silent Skater
01-02-2009, 07:43 PM
Are you saying you're actually willing to give that up?

Anders.
01-02-2009, 07:44 PM
Are you saying you're actually willing to give that up?

Well if your patient and can stand it girls might dig you more therefore your sacrificing a few days of it for head

Silent Skater
01-02-2009, 07:49 PM
True enough.

DVS_skater1
01-02-2009, 07:51 PM
Thanks alot DVS.
And to the people with stupid answers, grow up seriously.

which one? DVS_skater1 or DVS Sk8r?

HardcoreT09
01-02-2009, 07:54 PM
if you just have a tiny bit of acne, then what they said will help.. but if you actually have ACNE, then you need to at least wash your face twice a day if you refuse to medicate it

Dr. Science
01-02-2009, 07:55 PM
eat healthier

minilogosk8
01-02-2009, 07:56 PM
i use this. shit fucking works.

http://www.dealsunlimted.com/shop/images/uploads/Clearasil_cleansing_pad.jpg

stinkingfish
01-02-2009, 07:57 PM
do you smoke, becuase smoking always fucked up my face.

IRideAlmost
01-02-2009, 07:57 PM
which one? DVS_skater1 or DVS Sk8r?

To you.
And i might get clearasil, and i think i have what you consider acne. haha
edit:
i used to smoke like way in the beginning of 08..

DVS_skater1
01-02-2009, 08:01 PM
oh i gotcha.

make sure you drink water too. the cleaner your body, the better, inside and out. also, if you're sweating, wash your face of with water, then go drink some water.when you sweat, fluids from your body are coming out of the glands in your face. if the fluids are clean like water, you have nothing to worry about. but if you've dranken alot of soda, you're basically pouring soda all ove ryour face

IRideAlmost
01-02-2009, 08:06 PM
oh i gotcha.

make sure you drink water too. the cleaner your body, the better, inside and out. also, if you're sweating, wash your face of with water, then go drink some water.when you sweat, fluids from your body are coming out of the glands in your face. if the fluids are clean like water, you have nothing to worry about. but if you've dranken alot of soda, you're basically pouring soda all ove ryour face
Okay, thankyou thankyou.

DVS_skater1
01-02-2009, 08:11 PM
no problem. i had it pretty bad when i played football but its all good now :)

IRideAlmost
01-02-2009, 08:13 PM
Haha, yea i sweat pretty bad when I skate hard, so its kinda hard to keep myself clean..

Fudopi
01-02-2009, 08:14 PM
No the one dude is really right about mastrubating....

It produces more of the same hormone that causes acne.

DVS_skater1
01-02-2009, 08:16 PM
Haha, yea i sweat pretty bad when I skate hard, so its kinda hard to keep myself clean..

if you're drinking alot of water, you have nothign to worry about when you sweat

IRideAlmost
01-02-2009, 08:21 PM
Alright, thankyou.. :D
I'll drink more water, i was really good about it, now that I think about it when i started drinking soda more, thats when it came. Ahah..

Iskatestreet
01-02-2009, 09:31 PM
i use this. shit fucking works.

http://www.dealsunlimted.com/shop/images/uploads/Clearasil_cleansing_pad.jpg

yeah i use that shit every day. Why wouldnt you want to use something like this IrideAlmost? im just wondering.

IRideAlmost
01-02-2009, 09:35 PM
I will use that, just not like pills or of the some sort, and i've tried pro activ, just doesnt really work.

graffeedy5
01-02-2009, 09:35 PM
so you guys are trying to convince him that sex causes acne?

The Trooper
01-02-2009, 09:37 PM
No the one dude is really right about mastrubating....

It produces more of the same hormone that causes acne.

damn, i should have more acne than ANYONE if that's the case...

but i don't...

HardcoreT09
01-02-2009, 09:37 PM
if stuff like proactive doesnt work at all for you, then you NEED prescription medication to get rid of it
or wait till your about 18
why do you refuse to take pills?

Iskatestreet
01-02-2009, 09:37 PM
I will use that, just not like pills or of the some sort, and i've tried pro activ, just doesnt really work.

Well it takes some time dude its not instant. Be patient

kickflip4
01-02-2009, 09:41 PM
damn, i should have more acne than ANYONE if that's the case...

but i don't...

Hahaha, that's what I though when I read it. I just have a light acne though, it bothers me personally but it doesnt seem to be too big a deal.

I have a realllllllllyy unhealthy lifestyle though:

-VERY bad sleeping habits, irregular pattern.
-Eat nothing but junk, very little vegatable and almost no fruit
-Drink pop (mostly coke) constantly
-Barley ever excersise.
-Masterbate a lot ((well, I havent so far in 2009 which is good))




I need to get my shit together.

stinkingfish
01-02-2009, 09:43 PM
sex doesn't really cause acne.

The Trooper
01-02-2009, 09:46 PM
Hahaha, that's what I though when I read it. I just have a light acne though, it bothers me personally but it doesnt seem to be too big a deal.

I have a realllllllllyy unhealthy lifestyle though:

-VERY bad sleeping habits, irregular pattern.
-Eat nothing but junk, very little vegatable and almost no fruit
-Drink pop (mostly coke) constantly
-Barley ever excersise.
-Masterbate a lot ((well, I havent so far in 2009 which is good))




I need to get my shit together.

hahaha, same with me. i have the worst sleeping pattern, and i eat shitty shitty food unless my moms cooking it. and i rarely drink anything except juice, and the occasional "holy shit i need to drink more water!" things, where i drink about 8 glasses of water in about an hour, then stop.
however i skate as much as i can and do some push ups and sit ups and free weight stuff. and i jerk at least once or twice a day...

kickflip4
01-02-2009, 09:47 PM
I think sex and masterbation are too different...stimulii on you really. And excessive masterbation can't be healthy.

stinkingfish
01-02-2009, 09:54 PM
I think sex and masterbation are too different...stimulii on you really. And excessive masterbation can't be healthy.

excessive, maybe if you do it every second. but masturbation isn't dangerous, in fact it helps you not get ball cancer.

campkill_yourself
01-02-2009, 10:01 PM
Don't worry about your acne, if that's something that will deter her from liking you then she's not worth your time

kickflip4
01-02-2009, 10:15 PM
Don't worry about your acne, if that's something that will deter her from liking you then she's not worth your time

Worddd. That's a big reason I consider mine not enough to be an issue. The last 3 or 4 girls I've been with would still call me "hott" and shit like that. Apperently it didn't bother them.

Chromedome
01-02-2009, 10:17 PM
honestly pro activ isnt bullshit

IRideAlmost
01-02-2009, 10:56 PM
Worddd. That's a big reason I consider mine not enough to be an issue. The last 3 or 4 girls I've been with would still call me "hott" and shit like that. Apperently it didn't bother them.

Nah it's just this girls a keeper, pretty fucking hot and smart. And nah i dont think she'd care just yeah.. haha its a new year and i feel like a fresh new me!