PDA

View Full Version : utah is GAY


GODMODE
12-31-2008, 08:22 AM
so i have officially decided that utah is gay, due to the large population of biased mormon cunts. which includes my parents. they wont let me work where i want to, because it would be "breaking the sabath" and they recently made me cut off basiclly all of my hair otherwise they would not let me drive any of our cars, or the truck i purchased and now OWN from my dad or get a dirtbike i have been working/saving for. and my hair was not even 4 inches long, and they were giving me huge lectures about how it made me look like someone who would do drugs, and someone who dealers would more likely approach. and i have never done, or even considered doing any drugs. so basiclly i look like a faggot now. and my parents are retards, and i hate utah.
anyways... i think i am mostly done with my internet venting now...

akkaquill
12-31-2008, 08:23 AM
why don't you do it something about it?

Ynot
12-31-2008, 08:28 AM
go find PCL and kick his ass on video. then post it on here. that should cheer you up


nah j/k, PCL

Towels
12-31-2008, 08:33 AM
Wahhh wahhh!! My parents are so mean. They give me a roof to live under and food on my plate and make me cut my hair so i dont look like a faggot!! Wahhhh! Wahh!!!

adude113
12-31-2008, 08:36 AM
Wahhh wahhh!! My parents are so mean. They give me a roof to live under and food on my plate and make me cut my hair so i dont look like a faggot!! Wahhhh! Wahh!!!
I don't like you.

Grand_Hustle
12-31-2008, 08:36 AM
Wahhh wahhh!! My parents are so mean. They give me a roof to live under and food on my plate and make me cut my hair so i dont look like a faggot!! Wahhhh! Wahh!!!

Hahaha


Damn.

Valo Negroth
12-31-2008, 08:53 AM
I don't like you.

I read his signature and I want him banned.

zoo yorker
12-31-2008, 09:20 AM
Wahhh wahhh!! My parents are so mean. They give me a roof to live under and food on my plate and make me cut my hair so i dont look like a faggot!! Wahhhh! Wahh!!!

I don't like you.

.



And I think you should beat the crap out of your parents. Show 'em who's boss.

V3
12-31-2008, 09:23 AM
Towels and Godmode.

Home oh's.

pain.
12-31-2008, 09:47 AM
tell them you dong believe in their faggy religion, you have the right to believe whatever you want. stop being such a fucking pussy.

cornh0lio
12-31-2008, 09:48 AM
My dad grew up in Utah for ~3 years and he was Baptist and had to whoop hardcore ass cause crazy fucking Mormons would chase him with baseball bats. He always gets drunk and talks about that shit... PISSIN MEH OFF

ToeFace
12-31-2008, 09:54 AM
yeah utah sucks, but has good skate spots

santacruz7.5
12-31-2008, 10:04 AM
utah is pretty gay

Dash
12-31-2008, 10:11 AM
Move to Salt Lake City and start attending a mosque there, I'm sure there has to be at least one in the state of Utah.

Towels
12-31-2008, 10:34 AM
I don't like you.

I care. Wait...no,never mind. I dont.