PDA

View Full Version : shake it


SkateWillThee
12-30-2008, 10:31 PM
My party is tomorrow so I need some ass shaking music for the girls. Give me some songs

Right now I have Ms New Booty, Pop Lock and Drop it, and look back it, and bird walk.
Maybe I will get that crank that superman or some shit

Zeroskater11
12-30-2008, 10:33 PM
just go for the kill, slob on my knob by three 6 mafia

thejoelmister
12-30-2008, 10:38 PM
haha check the the custom status! lol

anyway
lean in it- kafani
move - mims
swing- savage (It's not a good song but the girls should like it)


I'll name more in a bit

drizzle
12-30-2008, 10:39 PM
Cannibal Corpse- i cum blood

thatll get some grinding action.

Vans4eva
12-30-2008, 10:41 PM
^ahaha
The whisper song? I don't know man, I'm not as hip as I used to be.

legit.fo.sho.
12-30-2008, 10:45 PM
just bring out marvin gaye

cornh0lio
12-30-2008, 10:47 PM
Cannibal Corpse- i cum blood

thatll get some grinding action.

it really does. i wanna fuck to that song. talk about akward.

SkateWillThee
12-30-2008, 10:48 PM
Gotta have this song. I know the girl in the blue shorts

http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=41907668

V3
12-30-2008, 10:49 PM
Ying Yang Twins- Salt Shaker

Fudopi
12-30-2008, 10:49 PM
Slob my knob by murs...

thejoelmister
12-30-2008, 10:51 PM
Ying Yang Twins- Salt Shaker

club banga

d-ville skater
12-30-2008, 11:07 PM
Heres some real party shit

Booty Bounce Boppa, Oh Go - The Pack

X2, Super Hyphy, Hyphy Ridin' - Keak Da Sneak

U Beezy, Feeling Like Dat Nigga, Feeling Myself - Mac Dre

Cuttin' It Up - Husalah

In the Bay We Hustlin' (remix) - Errelevent

Baydestrian, Goin Crazy - Mistah Fab

If you want more, Ill give a you a shitload, but if you dont like these songs then I wont bother listing.

ZipZinger
12-30-2008, 11:11 PM
too bad the girl in black had a bigger ass

hardly matters to me. those were some hot asses.

Bleed the Freak
12-30-2008, 11:17 PM
No. 5 - Hollywood Undead.

d-ville skater
12-30-2008, 11:19 PM
Id love to go to your kids parties just to hear this kinda music.

Vans4eva
12-30-2008, 11:20 PM
Gotta have this song. I know the girl in the blue shorts

http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=41907668

Jesus christ, someone gif this for me for posi, that was fucking gold ahahaha

SkateWillThee
12-30-2008, 11:20 PM
too bad the girl in black had a bigger ass

they only get wit black dudes aha

SkateWillThee
12-30-2008, 11:26 PM
that's ridiculous. even if you just go up to them and freak on them? they wouldn't just go with it?

Carla(blue shorts) prolly would go wit it but I dont know the other chic

Heres some real party shit

Booty Bounce Boppa, Oh Go - The Pack

X2, Super Hyphy, Hyphy Ridin' - Keak Da Sneak

U Beezy, Feeling Like Dat Nigga, Feeling Myself - Mac Dre

Cuttin' It Up - Husalah

In the Bay We Hustlin' (remix) - Errelevent

Baydestrian, Goin Crazy - Mistah Fab

If you want more, Ill give a you a shitload, but if you dont like these songs then I wont bother listing.

Yo most that shit was good. Give me more

d-ville skater
12-30-2008, 11:27 PM
they only get wit black dudes aha

Oh btw, the songs name is She Gotta Donk (obviously) - Soulja Boy

d-ville skater
12-31-2008, 12:25 AM
Only if you gimme that girl in the in the black shortsss.


Sideshow (remix), Dem Cars, Hey, Sumalumah, I Dont Know, Ants In ya Pants, Throw it up - Mistah Fab

Ridin Shotgun, Pinnochio, Go Crazee, Juggernaut, Punk Rock (remix) - Diligentz

Zestaway, Love How It Feels - Husalah

Get Hyphy, That Go, Scraper Music, Out My Body, Town Business - Keak Da Sneak

Im On My Hype (remix) - Messy Marve

On Araythang - Roach Gigz

In Dis Club, Dont Match, Good is Dumb, Me & You Freestyle - Team Knoc

Wolfpack U Bitch, The Milky Way, Push, Dip, We Do It For The Bay, My Girl Gotta Girl Too - The Pack

Doors Open - E-40

Dollalalala lotsa Pappa, Boss Tycoon - Mac Dre

Goin' Dumb, Blow The Whistle - Too Short


Its alotta shit, but listen to them, you wont be disappointed. Make that place bump.

d-ville skater
12-31-2008, 12:29 AM
thizzle dance - mac dre

everyone will love it

Weak.

d-ville skater
12-31-2008, 12:35 AM
Uhmm... All the songs I just posted which are way better then the most over played MD song there is.

Vans4eva
12-31-2008, 12:38 AM
Cal bear>thizzle dance

shutupimbleeding
12-31-2008, 12:49 AM
dont play that shit get some sexin music goin such as

http://www.youtube.com/watch?v=b_DIdCKqBC0

http://www.youtube.com/watch?v=8giTjtNX3qk

http://www.youtube.com/watch?v=qkBFTHtZjus&feature=related



play these songs and i guarantee pussy's yours mayb some jodeci to top it off

d-ville skater
12-31-2008, 12:53 AM
The fuck? Thats like candle lit sex music.

shutupimbleeding
12-31-2008, 12:56 AM
shit gets bitches, who honestly would rather see somebody shake their ass than fuck em?

virus_805
12-31-2008, 01:01 AM
how about seeing them shave there ass
then fuck them

sloth198
12-31-2008, 01:12 AM
Candy- The Pack

d-ville skater
12-31-2008, 01:19 AM
Thats sucha lame song. And this is a party, not a slow song kinda shit. Little slooshs will lose it to fuckers off some Smirnoff, not a song.

sloth198
12-31-2008, 01:23 AM
Ehh, I think its iight.

sloth198
12-31-2008, 01:30 AM
Yeahh, I see what you mean.
Haha I'm not great with songs tho I just listen to them I guess.

Vivica
12-31-2008, 09:34 AM
Party music?

Lazy Town Remixes
The whole of Hammer Don't Hurt 'Em
Fake Blood
Fresh Prince
GMS
Daft Punk
Anything Dubstep



Do girls in America shake it just... for no reason or something? :-!?

kickflip4
12-31-2008, 11:25 AM
Fuck on Cocaine - DJ Caffine


Party music?

Lazy Town Remixes
The whole of Hammer Don't Hurt 'Em
Fake Blood
Fresh Prince
GMS
Daft Punk
Anything Dubstep



Do girls in America shake it just... for no reason or something? :-!?

Yes =D

Burrut
12-31-2008, 11:28 AM
Daft Punk, good joice Viv

Valo Negroth
12-31-2008, 12:18 PM
My party is tomorrow so I need some ass shakingmusic for the girls. Give me some songs

Right now I have Ms New Booty, Pop Lock and Drop it, and look back it, and bird walk.
Maybe I will get that crank that superman or some shit

No offense but I have to face palm myself dude, that is the whitest phrase Ive ever heard. Plus your party if going to suck you have a ton of Soulja Boy. I don't mind Soulja Boy's songs but it has to be his mixtapes with stuff like 30-30 Boys http://media.putfile.com/30-30-Boyz

The correct term is twork not ass shaking. But your party is going to fail if all your music is about ass, your not going to get laid so kick cause parties always end up with 80% more guys then girls and the girls that do come a) have a boyfriend or b) come with their boyfriends. Hate to rain on your party but I had to tell the truth.

d-ville skater
12-31-2008, 05:19 PM
I guess Bay parties are a little different, ours are just bumping all night. If a girl wants to get down, take her to the room. If not keep going.

No offense but I have to face palm myself dude, that is the whitest phrase Ive ever heard. Plus your party if going to suck you have a ton of Soulja Boy. I don't mind Soulja Boy's songs but it has to be his mixtapes with stuff like 30-30 Boys http://media.putfile.com/30-30-Boyz

The correct term is twork not ass shaking. But your party is going to fail if all your music is about ass, your not going to get laid so kick cause parties always end up with 80% more guys then girls and the girls that do come a) have a boyfriend or b) come with their boyfriends. Hate to rain on your party but I had to tell the truth.

Twork that ass, roll them eyes, you knew Im on it good.

Phenomenon
12-31-2008, 05:46 PM
Ying Yang Twins ft Pitbull - Shake it,