PDA

View Full Version : Dan le Sac vs. Scroobius Pip



dutch madman
10-14-2007, 02:11 PM
fucking awesome!

http://www.youtube.com/watch?v=yoN6XfyQsr4

http://www.myspace.com/lesacvspip

discuss

Anti-Hero
10-14-2007, 06:37 PM
I just received Beat That My Heart Skipped EP in the mail a couple days ago. Been listening for a while, pretty much love it.

dutch madman
10-23-2007, 01:23 AM
bump

I EAT BABIES
10-23-2007, 10:04 AM
That was amazing.

drowning_fish
10-25-2007, 06:33 PM
Dope song. I just thought it was kinda funny how he said "Though shalt not take the name of Johnny Cash... Desmond Dekker, etc. in vain" and then later say "Thou shalt not put musicians on ridiculous pedestals, no matter how great they are or were"

Not really the same thing exactly, but they made an analogy to God, which is basically... Yeeeah.

And he said "Thou shalt not worship pop idols.." in the beginning too

lol

Anti-Hero
10-25-2007, 06:51 PM
Yeah, Scroob said that he knew he had hypocritical lyrics, he didnt really care he just wanted to make the song. It is kinda funny though.

Anti-Hero
10-25-2007, 06:53 PM
he says dont use the name of Joe Strummer in vain, and then The Clash was just a band.

dutch madman
10-26-2007, 03:09 AM
wait, i thought the song was about being a hypocrit? i mean, thou shall not, and at the end, it's thou shall think for yourself/always kill.

rippen in da mitten
10-26-2007, 03:57 AM
nice

drowning_fish
10-26-2007, 07:19 AM
Well I figured "killing" was used like "Damn he kills this track" or something... You know? But I don't know. Either way it's sick

Turnoffyourmind
10-26-2007, 10:37 AM
That's the only song i've heard of his and i really wanna hear more.

Anti-Hero
10-26-2007, 11:08 AM
yeah, he doesnt mean you should always kill people, he means like killing it, like rip it up.

I EAT BABIES
10-26-2007, 02:12 PM
You guys hear Letter from God? It's so sick.

http://www.youtube.com/watch?v=7KnGNOiFll4

Anti-Hero
10-27-2007, 08:47 AM
Yeah. Beat that my heart skipped?