PDA

View Full Version : Who likes rap?



THEman
09-25-2007, 06:01 AM
My favorites would be yung joc, 2pac, three 6 mafia, young dro, xzibit, and snoop dogg. Who are your favs.

ZeroHour792
09-25-2007, 01:57 PM
Wu tang clan ain't nuttin ta fuck wit!

ZeroSkater1235
09-25-2007, 02:08 PM
you listen to some pretty gay rap

Chump Champ
09-25-2007, 02:09 PM
Tupac, Naughty by Nature, N.W.A., Hieroglyphics, and

SOULJA BOY. No.

switchflip63
09-25-2007, 02:14 PM
absolutely hate rap
rock all the way- and not like nickelback or gay shit like that, if only i was alive in the 80's

Anti-Hero
09-25-2007, 02:16 PM
i do, but not shitty rap like that. man, new Cage is coming out soon, and Scifentology II.

Fallen4Life19
09-25-2007, 02:47 PM
Everything including what you all call "shitty" rap. I dont really care, if it has a good beat and sounds good then ill listen to it.

Fudopi
09-25-2007, 02:51 PM
mostly underground stuff, and some old school rap too.

sucka mothafcka stopper
09-25-2007, 02:56 PM
The only rap I listen to is old Bone Thugs, NWA, Eazy E, Dre(I know they were in NWA, I mean their solo stuff), and sometimes some Biggie.

drowning_fish
09-25-2007, 02:57 PM
Scifentology II? How come I haven't heard of that... Shit

p-rodfan
09-25-2007, 03:11 PM
mostly underground stuff, and some old school rap too.

thats bullshit

rock-adio
09-25-2007, 03:11 PM
Onestly the only rap I've been listening to lately, is Kayne's Graduation album.

Skatebraydenskate
09-25-2007, 03:14 PM
yeah i used to hate rap until kanyes new album came along

Anti-Hero
09-25-2007, 03:24 PM
Scifentology II? How come I haven't heard of that... Shit

no idea, heard about it last week, dunno when its gonna drop.

ska8erofthe1tury
09-25-2007, 03:26 PM
My favorites would be yung joc, 2pac, three 6 mafia, young dro, xzibit, and snoop dogg. Who are your favs.

50 cents kicks their ass.

drowning_fish
09-25-2007, 03:27 PM
Speaking of, have you heard the Weathermen mixtape? The Conspiracy I think it was called. I downloaded it a while ago. So sick

GirlsWithSteez
09-25-2007, 03:40 PM
Rap sucks. Plain and simple. Only rap i've ever liked was by The Bloods & Crips- Steady Dippin

skate4ever445
09-25-2007, 03:40 PM
Onestly the only rap I've been listening to lately, is Kayne's Graduation album.


yeah that shit is dope

ZeroOrDie.
09-25-2007, 03:46 PM
Hieroglyphics, NWA

I EAT BABIES
09-25-2007, 03:48 PM
I just bought "The Big Picture" today.

Anti-Hero
09-25-2007, 03:49 PM
Speaking of, have you heard the Weathermen mixtape? The Conspiracy I think it was called. I downloaded it a while ago. So sick

Yeah, Weatermen are fucking sick, that was like Camu Tao's best shit. Better than him in Nighthawks, and I think he was as good as Cage then. Copywrite's also tight in Weathermen.

drowning_fish
09-25-2007, 03:49 PM
"Fall Back" and "Deadly Combination" are ill

I don't usually like Tupac but that song is sick

dieg0
09-25-2007, 08:41 PM
Speaking of, have you heard the Weathermen mixtape? The Conspiracy I think it was called. I downloaded it a while ago. So sick

even tho u werent talking to me i tried and no seeds >.<

emericaxskater
09-25-2007, 08:47 PM
Wu-Tang, Tupac, Mac Dre, MF Doom, members of Wu-Tang (the RZA, The GZA, and Ghostface Killah to be specific), Bone Thugs, Woodie, Smoov-E, and Andre Nickatina

codyguy
09-25-2007, 08:50 PM
public enemy

Taaffe
09-25-2007, 08:53 PM
hurricane chris, soulja boy, 50 cent, the game, eminem, etc my ass

drowning_fish
09-25-2007, 08:54 PM
even tho u werent talking to me i tried and no seeds >.<

Which site? I may have downloaded that exact same one haha. Actually I'm not even sure where I got mine from

:edit: Demonoid

S w I t C h B l a D e
09-25-2007, 08:54 PM
Rap sucks.

drowning_fish
09-25-2007, 08:55 PM
Wu-Tang, Tupac, Mac Dre, MF Doom, members of Wu-Tang (the RZA, The GZA, and Ghostface Killah to be specific), Bone Thugs, Woodie, Smoov-E, and Andre Nickatina

M-E-T-H-O-D Maaaan?

Anti-Hero
09-25-2007, 09:08 PM
hahahhahahaha mac dre hahahaahha fuck.

generalyum
09-25-2007, 09:29 PM
Rap isn't for me.. Rock all the way.

himhkd
09-26-2007, 05:42 AM
sage francis,aesop rock,ugly ducklings,living legends,im tech,atmosphere

BFP070
09-26-2007, 06:57 AM
Big L, wu-tang, NWA, Cypress Hill, Royal Flush, Biggie, geto boys, Nas, EPMD, old snoop dog, the roots, mobb deep

MullenSucks
09-26-2007, 07:26 AM
absolutely hate rap
rock all the way- and not like nickelback or gay shit like that, if only i was alive in the 80's


Kids like you are the most annoying kind of trend followers.


Rap sucks. Plain and simple. Only rap i've ever liked was by The Bloods & Crips- Steady Dippin


You're an idiot.

fat_poser
09-26-2007, 08:57 AM
I may or may not be listening to Shaq Diesel right now. Fu-Shnikens rule.

SkaSkate
09-26-2007, 09:06 AM
I sometimes listen to the Beastie Boys and that's about it. I used to listen to Run DMC too, but I've been into more funky/jazzy music for the last few years.

Occupant
09-26-2007, 01:55 PM
Weatherman
Blockhead
Rob Sonic
Aesop Rock
Busdriver
Ugly Duckling
Tupac
Biggie Smalls
Notorious B.I.G
Wu Tang Clan
PB Wolf
Lil Fate
Public Enemy
Heiroglyphics
Dortor Dre
Bonecrusher

Fudopi
09-26-2007, 02:11 PM
Kids like you are the most annoying kind of trend followers.




You're an idiot.

you're just like them. if you follow hip hop because everyone else does. and if anybody likes soulja boy just stop following the wannbe kids and think for youself.

MullenSucks
09-26-2007, 02:14 PM
you're just like them. if you follow hip hop because everyone else does. and if anybody likes soulja boy just stop following the wannbe kids and think for youself.


I listen to everything, idiot. My favorite groups aren't even rappers, and rap is only a small fraction of what I listen to.

Word Life
09-26-2007, 02:16 PM
Wu-Tang, N.W.A., Slick Rick, Jeru the Damaga, Naughty by Nature, a LOT of other old schhool shit, Lil' Wayne, Kanye, Jay-Z, Nas, Lil' Wyte, Three Six, Project Pat.

Fudopi
09-26-2007, 02:16 PM
that comment wasn't only directed at you, it was directed at anybody.

MullenSucks
09-26-2007, 02:18 PM
that comment wasn't only directed at you, it was directed at anybody.


Then quoting me obviously wasn't the smartest thing to do.

Fudopi
09-26-2007, 02:20 PM
no it was just a good example of what I was getting at. people can like rock rap or disco it doesn't matter. just if it's what you ACTUALLY like.

THEman
09-26-2007, 02:58 PM
Rap sucks. Well then what rock do you like? I like foo fighters, led zeppilin, Three days grace etc.

MullenSucks
09-26-2007, 02:59 PM
no it was just a good example of what I was getting at. people can like rock rap or disco it doesn't matter. just if it's what you ACTUALLY like.


Which is exactly what my post was driving at, so why would you quote me and say "You're just like them"?

THEman
09-26-2007, 03:02 PM
Ok can we go back to the topic?

Ipswitch
09-26-2007, 03:03 PM
Weatherman
Blockhead
Rob Sonic
Aesop Rock
Busdriver
Ugly Duckling
Tupac
Biggie Smalls
Notorious B.I.G
Wu Tang Clan
PB Wolf
Lil Fate
Public Enemy
Heiroglyphics
Dortor Dre
Bonecrusher



Aren't Biggie Smalls and Notorious BIG the same person?

BigMikeyB
09-26-2007, 03:18 PM
I don't like rap at all, I use to a shitload but now i like heavy metal, rock and reggae, but yea rap is gay.

MullenSucks
09-26-2007, 03:20 PM
I don't like rap at all, I use to a shitload but now i like heavy metal, rock and reggae, but yea rap is gay.


What a fucking moron.

Sev7nTGWTM
09-26-2007, 04:07 PM
a lot of my stuff is either black/death metal or rap.

-aesop rock
-andre nickatina
-beastie boys
-dangerdoom
-deltron3030
-digable planets
-dl incognito
-eminem (slim shady lp, rest of his material isn't exactly good.)
-evil9
-heltah skeltah
-i.m.p.
-kanye west
-lil jon (old as well.)
-mf doom
-snoop
-sweatshop union
-t.i.
-3.6 mafia (1st album)
-tre ft. master p, jamie thomas' song from chomp on this.

drowning_fish
09-26-2007, 04:38 PM
Smif N Wessun- Da Shinin'

One of the greatest albums I've ever heard

Ipswitch
09-26-2007, 05:04 PM
I'm listening to some Madlib right now. Its pretty craaaazzzzyyyyy

drowning_fish
09-26-2007, 05:06 PM
I just heard the new KRS-One/Marley Marl compilation earlier today (it was alright, wasn't feeling MM's production on some of them, but a bunch of the tracks were sick as fuck). Now listening to The Pharcyde- Labcabincalifornia. Good stuff

Mmmmmhm Gravediggaz shit is illll

dieg0
09-26-2007, 07:34 PM
Which site? I may have downloaded that exact same one haha. Actually I'm not even sure where I got mine from

:edit: Demonoid

i got it from the bay BUT it picked up and hopefully it'll be done in about an hour

drowning_fish
09-26-2007, 08:09 PM
Cool. Lots of good stuff on there...

Dr. Octagonnnnnn kicks ass

dieg0
09-26-2007, 08:17 PM
ballskok. it stopped again. this is gna take days

drowning_fish
09-26-2007, 08:21 PM
Hahaha the seeder probably just logged off

emericaxskater
09-26-2007, 09:03 PM
Saigon is sick

spanky_dan
09-27-2007, 03:24 AM
Ehhh...I used to listen to Eminem and shit when I was like 11...since then I haven't really listened to much rap, all the hip-hop rap stuff on the radio just made me despise the genre (I know the stuff on the radio isn't what many people would consider rap or good rap at all), but yeah playing THPS 2 a while ago the Atmosphere song on that was so fucking sick, so I downloaded Seven's Travels, and it's a great album. I know rap is a lot about the lyrics, but I can't stand it if there is an annoying melody/synthesised/computer etc tune playing over the beats. Annoying as shit.

But yeah Atmohspere is pretty sick.

Ipswitch
09-27-2007, 10:42 AM
Saigon is sick




YEAHHH FROM ENTOURAGE!! I think it spelled with "Ph".. not sure though

blindskateboarder
09-27-2007, 10:57 AM
Soulja boy, 50 cents, Gangstarr, KoRn feat. 36mafia.
No I don't listen to rap are you kidding?

THEman
09-27-2007, 01:43 PM
What a fucking moron. Thank you!

dylan_strange
09-27-2007, 04:26 PM
old school

realtime80
09-27-2007, 04:51 PM
Rap is allright. Prefer metal

Melancholy
09-28-2007, 12:29 PM
I listen to rap and rock and punk but 2 pac, N.W.A, Jay-Z
I listen to big rappers and a lil' old school

THEman
10-04-2007, 03:47 PM
Yea Jay-Z and 2pac are good.

kag123
10-04-2007, 03:55 PM
I got into it for a lil while. Realized it got old and boring.

XCorrupTX
10-04-2007, 04:01 PM
Onestly the only rap I've been listening to lately, is Kayne's Graduation album.
thats probably the ONLY rap i listen to (kanye west) my friend let me borrow the graduation album

Grey Fox93
10-06-2007, 12:21 AM
Wu-Tang Clan (includes all members solo albums too)
Public Enemy
Slick Rick
NaS
Jay-Z
The Notorious B.I.G.
2Pac
BTNH
Camp Lo
T.I.
A.Z.
DMX
50 Cent (basically just GRODT)
Eminem
Chamillionaire
Heiroglyphics
Killah Priest
A Tribe Called Quest
De La Soul
Mobb Deep ( before signing on G-Unit)
Redman
Rakim (including the albums with eric b.)
Twista
Immortal Technique
Common
Gang Starr
N.W.A. (including all members solo albums)
KRS-One
MF Doom
Talib Kweli
Outkast
Papoose
Pharoahe Monch
Run D.M.C.
Warren G
Capone-N-Noreaga
UGK
Cypress Hill
Too Short
Smoothe Da Hustler
DJ Quik
and a whole lot more

candykane
10-06-2007, 04:44 AM
rap sucks

p-rodfan
10-06-2007, 06:45 AM
^^i hate it when dumbass little kids just say "rap sucks" or "rap is gay"



hey drowing fish or somebody, could you give me some artists that are similar to a tribe called quest or jedi mind tricks, or big L.

also, i wanna listen to some older stuff, like 80s hip hop, so it would be great if you could do that.


thanks,
p-rodfan

candykane
10-06-2007, 08:39 AM
rap just plain out sucks u fag..

DietCocaine
10-06-2007, 08:40 AM
rap just plain out sucks u fag..

Uhhh shut up? I really don't care what you think...if you don't like rap just don't say it.

MullenSucks
10-06-2007, 09:21 AM
rap just plain out sucks u fag..


Your opinion is worth less than nothing.

drowning_fish
10-06-2007, 09:34 AM
^^i hate it when dumbass little kids just say "rap sucks" or "rap is gay"



hey drowing fish or somebody, could you give me some artists that are similar to a tribe called quest or jedi mind tricks, or big L.

also, i wanna listen to some older stuff, like 80s hip hop, so it would be great if you could do that.


thanks,
p-rodfan

-KRS-One (or his first couple albums with BDP were sick too)
-EPMD or PMD
-Rakim
-D-Nice

Some older heads

Army of the Pharaohs is Vinnie Paz's crew with a bunch of sick dudes. They just recently released a new album too. These dudes have some of the best lyrics..

Word Life
10-06-2007, 09:35 AM
RUN-DMC was INCREDIBLE.

tweaked
10-06-2007, 09:35 AM
NWA, snoop, ice cube. own

p-rodfan
10-06-2007, 11:28 AM
-KRS-One (or his first couple albums with BDP were sick too)
-EPMD or PMD
-Rakim
-D-Nice

Some older heads

Army of the Pharaohs is Vinnie Paz's crew with a bunch of sick dudes. They just recently released a new album too. These dudes have some of the best lyrics..

yeah, i have a couple of their (army of pharoahs) songs but i didn't konw they had a knew album. and i totally agree about the lyrics, i don't know about the others in pharoahs, but vinnie paz's lyrics are awesome

MullenSucks
10-06-2007, 11:30 AM
yeah, i have a couple of their (army of pharoahs) songs but i didn't konw they had a knew album. and i totally agree about the lyrics, i don't know about the others in pharoahs, but vinnie paz's lyrics are awesome


Eh. Sometimes he spits the sickest shit, but sometimes he tries too hard to come off sounding "deep".

p-rodfan
10-06-2007, 11:55 AM
Eh. Sometimes he spits the sickest shit, but sometimes he tries too hard to come off sounding "deep".

yeah, i get what your saying and its true but i still think that he's a great rapper

MullenSucks
10-06-2007, 11:56 AM
yeah, i get what your saying and its true but i still think that he's a great rapper


Oh, me too. For the most part he's sick as fuck and Jedi Mind usually has some of the sickest beats.

p-rodfan
10-06-2007, 11:58 AM
yeah, what albums do you have

!@#$
10-06-2007, 12:24 PM
impossible to serve like consecutive life sentences


got hooks and lines not even strong enough to fish with

<3typical cats