PDA

View Full Version : Death Metal Name Generator



bush pig
09-21-2007, 11:57 PM
http://www.generatorland.com/generators/deathmetal_gl.php#

Heres some I prepared earlier:
Subverted Virgin
Rabid Rain
Blitzkrieg Wound

Its funny cause of the cliched words etc. + + +

BROBOT
09-22-2007, 05:41 AM
grim weasel


hahahah

ROGOR MORTIS CARNAGE

iplaydrums
09-22-2007, 06:07 AM
Wtf? I got Screeching Weasel.

Zeroskater11
09-22-2007, 06:21 AM
Satanic Weasel
win?

dustydust
09-22-2007, 06:39 AM
Distended Engine

Word Life
09-22-2007, 06:42 AM
Wretched Threat

Skatebraydenskate
09-22-2007, 06:44 AM
Lethal injection

himhkd
09-22-2007, 06:44 AM
Disciples of Tower

Word Life
09-22-2007, 06:45 AM
haha
i got
SUCKING.

Roboman
09-22-2007, 07:13 AM
Sucking Shade.
Distended Cobra.
Death Remnants.

I think they need more words in their database.

iplaydrums
09-22-2007, 07:15 AM
Holy fuck, I got Savage Angel. That's actually pretty damn good.

balkan
09-22-2007, 08:44 AM
stinking mother

dustydust
09-22-2007, 08:47 AM
Anal Bringer

ahaha.

adude113
09-22-2007, 09:40 AM
Anal Spasm hahaha.

Krux94
09-22-2007, 09:48 AM
Savage Stalker
Killer Pumpkin (lol)
Dark Lords of Fungus (wtf?)

V3
09-22-2007, 09:57 AM
Army Of Eternal

yaya

Snowskate to Destiny
09-22-2007, 10:03 AM
Haha so funny.

trey_my_flip
09-22-2007, 04:52 PM
anal crucifix

woop tang
09-22-2007, 05:28 PM
Anal Rape.

Damn, moment of silence. That was epic.

ad.skater
09-22-2007, 05:31 PM
anal weasel

RiseWithTheFallen.
09-22-2007, 05:32 PM
Torn Scar
Blood
Stab Eternal

woop tang
09-22-2007, 05:47 PM
Steel Fire

H3TT1NG3R
09-22-2007, 05:48 PM
ahhaha vomit armor

BROBOT
09-22-2007, 05:52 PM
anal cadaver

kickflipz
09-22-2007, 05:54 PM
Wolf Armor!

Cool

planBskate27
09-22-2007, 06:02 PM
night screw
bastard weasel
strangled pumpkin

Mondayismyfavtimeofyear
09-22-2007, 06:46 PM
Brutal Pumpkin, Gorged Destruction, AND Vomit Leopard lol

I_Ride_Girls
09-22-2007, 06:52 PM
Molten Pumpkin.

Sisco
09-22-2007, 06:58 PM
anal hammer...

Ynot
09-22-2007, 07:17 PM
Steel Priest

cool

woop tang
09-22-2007, 07:18 PM
Iron Maiden

Swear to god.

Skater_goth
09-22-2007, 09:43 PM
Bloodshot destruction
tortured puppet

Well the names aren't that bad.

Skating Forever Even in Heaven
09-22-2007, 10:18 PM
Blistering Wound.

Skater_goth
09-22-2007, 10:29 PM
^Sounds painful

Burrut
09-22-2007, 10:32 PM
Disciples of Origin
Twisted Leopard
Queens of (haha just of)
Gutted Inferno

Taaffe
09-22-2007, 10:32 PM
Bloodshot Rhino

bush pig
09-22-2007, 11:39 PM
Sodomized
Anal Blood
Grim Angel