PDA

View Full Version : queen's don't stop me now



skate.or.die!
06-16-2007, 08:17 AM
im filming my own video and i want to know what you think of it
http://www.youtube.com/watch?v=58CJih1iYC0

skate.or.die!
06-16-2007, 08:32 AM
also this is an amazing song

shutupimbleeding
06-16-2007, 08:34 AM
I like the song.So what are you filming?

skate.or.die!
06-16-2007, 08:36 AM
justa skate part for a little video im alright but i sorta suck but i think it will be nice cuz im not all kickflip(cuz i can't do em) but i hit up some great gaps

shutupimbleeding
06-16-2007, 08:39 AM
It's a good song definetely.Use the start of the song for an intro or something since it's so slow.

skate.or.die!
06-16-2007, 08:41 AM
i think ill use it to slo mo my bails and open up with that

shutupimbleeding
06-16-2007, 08:42 AM
Yeah,good idea.Good luck.

skate.or.die!
06-16-2007, 08:44 AM
thanks very much

SoHereIAm
06-16-2007, 08:46 AM
kickass.

skate.or.die!
06-16-2007, 08:47 AM
thank you i got the idea for this song from jake dumcombe who loves freddie mercury so yea

shutupimbleeding
06-16-2007, 08:48 AM
Freddie pwns all others.

skate.or.die!
06-16-2007, 08:52 AM
hell yea i started listening to them after my bro went to their concert and their touring in 2008

sk84life94
06-16-2007, 08:57 AM
im his brother that went to the concert great song.

skate.or.die!
06-16-2007, 08:59 AM
yea not for him to be a rep whore but everyone here should rep him up maybe cuz hes only repd down for when he was a super noob but now he knows better
that would be great thanks

jpharaoh69
06-16-2007, 09:24 AM
that song is hand down the rapists anthem.

drowning_fish
06-16-2007, 09:51 AM
thank you i got the idea for this song from jake dumcombe who loves freddie mercury so yea

I thought it was Greco who liked Queen... Wasn't it him who had the re-edited Baker 3 part with "Bohemian Rhapsody"? Dope re-edit too

drowning_fish
06-16-2007, 09:54 AM
that song is hand down the rapists anthem.

Hahahahaha

RUFNbanned
06-16-2007, 09:54 AM
ARE YOU SERIOUS. I WAS JUST ABOUT TO FUCKING MAKE A THREAD ABOUT THIS SONG. ITS AMAZING and i've been listening to it for the past week non stop.

Marevix
06-16-2007, 09:58 AM
Good song, but you should've posted this thread after you made the video.

sucka mothafcka stopper
06-16-2007, 10:05 AM
Hahaha Freddie Mercury was such a fruit. Good band either way though.

sk84life94
06-16-2007, 10:07 AM
great music.this thread has gotten alot of hype.

RUFNbanned
06-16-2007, 10:08 AM
great music.this thread has gotten alot of hype.

no it hasnt

shutupimbleeding
06-16-2007, 10:09 AM
http://www.youtube.com/watch?v=JsxpPiuy0R4
I liked him better when he dressed like a girl.

YourMom
06-16-2007, 11:56 AM
Use Fat Bottomed Girls instead...

skate.or.die!
06-16-2007, 04:17 PM
ARE YOU SERIOUS. I WAS JUST ABOUT TO FUCKING MAKE A THREAD ABOUT THIS SONG. ITS AMAZING and i've been listening to it for the past week non stop.

same here dude im back just was banned for a few hours

Iskatestreet
06-16-2007, 06:45 PM
my best friend got to hang with the drummer and play his set

sk84life94
06-16-2007, 07:39 PM
thats tight

soundofsilence
06-17-2007, 12:19 AM
make a theatrical video out of it.. that would be nice